.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور سبز و بيانيه جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران

جبهه پيروان متحد خط امام و رهبري استان مازندران با صدور اطلاعيه اي ضمن تشكر از حضور ميليوني مردم در انتخابات 24 اسفند ماه، مجلس هشتم را مجلسي كارآمد و مردم دوست ناميد.

به گزارش شمال نيوز ، در اين بيانيه آمده است: زماني كه انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني(ره) به پيروزي رسيد، شعار اصلي انقلاب در منظر امام امت استقلال آزادي و جمهوري اسلامي بود.
امروز در ابتداي دهه چهارم انقلاب سالامي ايران اسلامي با وجود علني شدن دشمني هاي مستكبر خارجي و در راس آن آمريكا و صهيونيسم غاصب بين المللي و آشكار شدن جسارت خائنان مزدوران داخلي، نمود بارزي از حق حاكميت بر سرنوشت با حضور حداكثري امت مسلمان در حماسه هشتمين مجلس شوراي اسلامي ايران عزير شكل گرفت و مردم سالاري دين مدارانه به شكل احسن در حاكميت اسلام و ولايت مطلقه فقيه كه مبتني بر نظام سياسي ديني است متجلي شد.
در ادامه اطلاعيه اي تاكيد شده است:امروز ملت مسلمان با حضور خود در غالب رفراندوم نرم، هم انقلاب و هم نظام جمهوري اسلامي و هم منتخبان اصلح مقيد به اصول انقلاب را انتخاب كردند.
امروز عصاره واقعي فضائل يك ملت در تعيين الهي سرنوشت خويش با تاسيس مجلسي كارآمد و امت دوست، دشمن شكن متقي و داراي مرزبندي مشخص با معاندان دين و انقلاب شكل گرفت.
در خاتمه اطلاعيه آمده است: امت انقلاب ياران منتخباني را به مجلس هشتم فرستادند كه ارزش هاي صدر انقلاب را بدون پروا و با شتاب احيا كنند كه همان شعار پايبندان به اصول انقلاب يعني اصولگرايان هستند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.